Blockline
FAQ

Veelgestelde vragen

Wij zijn altijd bereid uw specifieke verpakkingswens te onderzoeken. (In veel gevallen heeft dit alleen zin wanneer het gewenste aantal groot genoeg is om te produceren:  dit heeft nagenoeg altijd een prijsverhoging als consequentie.)

Bij Blockline streven we ernaar prijzen slechts één keer per jaar te wijzigen. Dit communiceren we door middel van e-mail naar de klanten die het afgelopen jaar ordders hebben geplaatst en/of hier expliciet hebben gevraagd. Klanten ontvangen bij elke opdracht een orderbevestiging waar eventuele noodzakelijk tussentijdse prijsaanpassingen alsnog worden gecommuniceerd.

Bij Blockline wordt er gewerkt volgens de richtlijnen van ISO. Hierin is een klachtenprocedure vastgelegd die bij klachten, ontevredenheid en beschadigingen bij leveringen wordt gevolgd. De klant wordt door één van onze medewerkers gebeld nadat de klant melding heeft gemaakt van een klacht.

Nee, dit is helaas niet mogelijk bij Blockline bestellingen. Blockline heeft duidelijke afspraken met vervoerders. Mochten orders niet worden afgeleverd op de door Blockline bevestigde datum (al dan niet met tijdsindicatie), dan kan de klant telefonisch contacten opnemen met één van onze medewerkers en neemt Blockline contact op met de betreffende vervoerder voor meer informatie.

Mocht u een bestelling bij Blockline willen annuleren of wijzigen, is het wenselijk dat u zo spoedig mogelijk telefonisch contact opneemt. Samen met onze experts kan er dan overlegd worden en eventuele afspraken worden per e-mail bevestigd.

Blockline heeft geen mogelijkheden om goederen zelf door klanten af te laten halen. Doorgaans kunnen orders die voor 12:00 uur zijn besteld zijn, al de volgende werkdag bezorgd worden (mits goederen op voorraad zijn). Bij palletzendingen is veelal vooraf overleg en is het zelfs mogelijk in tijdblokken aan te leveren.

Ja, Blockline biedt hier mogelijkheden voor. Dit gaat altijd overleg met de klant.

Ja, via telefoonnummer 030 – 686 22 55 of, wanneer er niet kan worden opgenomen, via 030 686 22 11. Kijk voor al onze contactgegevens bij onze contactpagina.

Bij vragen of klachten over een Blockline bestelling kunt u; een mail sturen naar het algemene e-mailadres info@blockline.nl of gebruikmaken van het contactformulier.

Bij Blockline is vooraf betalen alleen bij een eerste bestelling verplicht.

Om klant te worden wordt eerst door de experts van Blockline contact opgenomen met de aanvrager: Blockline hanteert standaard een minimaal orderbedrag van 400 euro goederenwaarde voor een 1e order.

Bij vervolgorders geldt geen minimum orderbedrag; vanaf 125 euro zijn leveringen franco 1 adres in Nederland. Wanneer hiervan afgeweken moeten afwijken, wordt met een klant eerst contact opgenomen voordat een order wordt uitgevoerd.

Blockline heeft geen mogelijkheden om goederen zelf door klanten af te laten halen. Doorgaans kunnen orders die voor 12:00 uur zijn besteld zijn, al de volgende werkdag bezorgd worden (mits goederen op voorraad zijn). Bij palletzendingen is veelal vooraf overleg en is het zelfs mogelijk in tijdblokken aan te leveren.

Ja, Blockline heeft een uitgebreid klantbestand en ook klanten uit het buitenland naar wie wij zendingen sturen. Wanneer Nederlandse klanten zendingen willen laten afleveren in het buitenland kunnen wij dit desgewenst ook regelen. Hiervoor schakelen we gespecialiseerde vervoerders in.

Tijdens weekenden en feestdagen is ons kantoor gesloten. U kunt gebruik maken van ons contactformulier of mailen naar: info@blockline.nl

De experts van Blockline beantwoorden alle verzoeken binnen 1 werkdag.

De experts van Blockline zijn iedere maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08:30 tot 17:00. Bekijk hier alle additionele informatie over Blockline.